viatges a Sud-àfrica

5 viatges
39 opinions
Autor foto: Àlex Póo
16 dies > 2023
Sortides regulars en grups multinacionals de gener a desembre
> Viatge a Zimbabwe & Botswana en grup reduït
> Viatges fotogràfics
Preu base 2.680 € + vol
ES64 2100 1313 1102 0005 5585
 
8 dies > 2023
Kruger, Swaziland y Zululand
> Viatge a Sudáfrica en grup reduït
> Viatge naturalesa
Preu base 1.790 € + vol
Compacte recorregut que ens permet, però, visitar a fons la regió de Kruger i les reserves naturals de Zululandia. Pel camí ens aturarem en el peculiar regne de Swaziland; acabem el recorregut en un petit paradís pels amants de les aus.
 
14 dies > 2023
Grups multinacionals
> Viatge a Botswana en grup reduït
> Viatges vida salvatge
Preu base 1.970 € + vol
Un recorregut per Botswana acompanyats de guies experts en la vida salvatge, allotjant-nos en campaments locals per apropar-nos a l'incomparable Delta del Okavango, acabant a les Cataractes Victòria.
 
14 dies > 2023
Sortides en grups multinacionals de parla anglesa
> Viatge a Sud-àfrica en grup reduït
> Trekking i senderisme
Nivell de dificultat
Preu base 2.095 € + vol
Viatge en grup multinacional que combina el safari amb el senderisme per explorar la gran varietat de destinacions escèniques i culturals del nord de Sudàfrica. Viatge actiu, en camions adaptats i allotjament bàsic però còmode.
 
 
 
infotuareg@tuareg.com
Telf. 34 93 265 23 91
Organizació Tècnica dels viatges Viatges Tuareg S.A. GC MD-128 A-08726986 | About Us | Contact Us | Avis Legal | Diseny gràfico: Judit Coma | Il·lustracions: Jordi Vila
Powered by: JMT Web Sites
Top