Salta al contingut
Viatjar al juliol al Japó viatges tuareg

Últimes places per viatjar al Japó | Sakura al Japó 2026

Quina és la millor època per a viatjar al Japó? Sens dubte és la Sakura (primavera).

Si tens la sort de tenir uns dies de vacances aquesta primavera, conèixer la Sakura al Japó és una opció que no pots deixar de costat. Últimes places per viatjar al Japó a la primavera. Més econòmic que a l'estiu, temperatures més agradables i una naturalesa que ens brinda un espectacle únic.

Sakura viatge al Japó
Sakura viatge al Japó

Últimes places per viatjar al Japó al maig.

Arquitectura futurista i neons a Osaka, el Japó tradicional de Kyoto, l'espiritualitat de Koyasan, els paisatges de la Muntanya Fuji i la gran metròpolis de Tòquio. Les principals atraccions del Japó reunides en un viatge guiat per Asaki la nostra guia (japonesa d'ànima mediterrània) que ens ensenyarà el Japó dels japonesos, oferint les claus culturals des d'una perspectiva propera al viatger espanyol.

Ens acompanya també la fotògrafa Ariadna Arnés que ens convidarà a mirar el país des d'una perspectiva fotogràfica.

Sortida i preus

Darreres places Japó | Daniel Ill
Darreres places Japó | Daniel Ill

La Sakura al Japó

A la fi de març-principis d'abril arriba un dels moments més importants de la vida japonesa; la ‘sakura’, considerada des de fa molt temps un símbol de bellesa efímera, una metàfora de la vida, brillant i bella, però fràgil i passatgera.

Per què la Sakura és la millor època per viatjar al Japó?
Durant la Sakura al Japó és l'ocasió ideal per passejar sota la frondositat de flors amb delicats tons roses i, sobretot, per beure, menjar, xerrar i cantar. Als parcs s'estenen els mantels, de vegades des de les primeres hores del dia, per celebrar un feliç banquet amb amics i veïns.

Per a aquells que fan del paisatge un dels atractius del viatge, la millor època per viatjar al Japó és la primavera.

Casa d'estil gasho-zukuri a Shirakawago, Japó | Foto © Angeles Aldariz
Casa d'estil gasho-zukuri Japó | Angeles Aldariz

El Shunbun-no-hi
La Sakura té el seu punt de partida amb l'equinocci de primavera (Shunbun-no-hi), un esdeveniment tradicional que es remunta a l'antiguitat. Té una connexió religiosa i un ritual que involucra espiritualitat, adoració d'avantpassats i lloança per la naturalesa.

Malgrat ser una de les festes més importants del Japó, la data de celebració està determinada pel NAOJ (National Astronomical Observatory of Japan), i pot caure entre el 17 i el 24 de març a causa dels anys de traspàs.

A més de la seva naturalesa exuberant, el Japó té temples monumentals, jardins paradisiacs, llacs bucòlics i muntanyes mítiques; també hi ha ciutats futuristes, com Tòquio i Kyoto.

Urbs plagades de neó que ens remeten a un món electrònic antagònic als temples mil·lenaris.

Sakura al Japó | Autor Arian Tarbal
Sakura al Japó | Autor Arian Tarbal

Tòquio

TeamLab Borderless – Odaiba
Aquí l'art digital en 3D no té fronteres: les obres flueixen lliurement d'una sala a una altra. Perd-te en un camp interminable de làmpades que parpellegen amb el moviment humà al «Bosc de làmpades ressonants». Passeja sense rumb per un jardí misteriós de colors alegres al «Bosc de flors i persones: perdut, submergit i renascut». Deixa't envoltar de papallones que voletegen a «Aleteig de papallones sense fronteres, niu flotant»

Tokyo Skytree – Sumida-Ku
Vistes de 360 graus de Tòquio des de dalt dels núvols. Elevant-se sobre el paisatge urbà, la TOKYO SKYTREE és la nova atracció de la capital, i en data de 2018, la torre més alta del món. Amb exactament 634 metres d'altura, aquesta gegantina torre sobresurt en l'horitzó de Tòquio.

Yayoi Kusama Museum
Per a tots els amants de l'art de Yayoi Kusama, va ser inaugurat el 2017 amb l'objectiu de difondre i promoure la seva obra. El museu presenta les principals obres des dels primers anys de Kusama fins a l'actualitat. A través de diverses activitats i esdeveniments -incloent conferències, publicacions i exposicions de materials efímers i documentació-, el seu objectiu és honrar els innombrables assoliments de l'artista.

Museu Ghibli – Mitaka
Un museu no tan sols per als més petits sinó també per a tots els fans del Studio Ghibli en el qual Totoro ens donarà la benvinguda.

Japó Tertúlies... - Regina Ferrer
Japó Tertúlies... | Regina Ferrer

Tòquio de la mà d'un tokiota

Els nostres guies locals ens indiquen alguns dels seus llocs preferits i altres curiositats, que no solen ser habituals en les visites de la ciutat.

La ciutat es prepara per tornar a rebre els visitants; la primavera de 2022 sembla ser la data coincidint amb la Sakura, els dies en els quals floreixen els cirerers.

Passar per Tòquio és submergir-se en una arquitectura innovadora, de vegades minimalista, altres fregant l'extravagant. A més dels atrevits edificis de les marques de moda de Ginza i Omotesando, llocs com La Catedral de Santa María seu de l'Arxidiòcesi catòlica, o el Museu Nezu són un excel·lent exemple d'espais moderns i funcionals.

Les guies de viatge recomanen visitar els temples d'Asakusa, i la zona comercial d'Omotesando, i tenen raó, ho mereixen. Però a poca distància podem trobar aquest Tòquio popular que constitueix l'ànima de la ciutat.

Tòquio de la mà d'un toquiota

El millor menjar de carrer japonès

Transports

Per a la realització del nostre itinerari del viatge al Japó en la Sakura, els trasllats són en transports públics o privats (busos privats, busos públics, ferri, telecabina, telefèric, trens exprés i tren bala). En el preu del viatge està inclòs el Japan Rail Pass de 14 dies. Tots els transports que es poden fer amb aquestes passis, es faran amb ells, la resta es farà amb transports contractats o públics assistits pels nostres guies. Per als trams amb tren, els equipatges es transporten a part segons nova normativa i es troben a l’hotel de destinació a l'arribada dels viatgers.

Les visites recomanades en els dies lliures són fàcils de realitzar amb el Japan Rail Pass i no impliquen cap càrrec extra.

Tramesa d'equipatge
Amb la finalitat de fer una mica més còmodes alguns dies de visites, cal preparar equipatges per a 1-2 dies en la motxilla del dia a dia. La resta de l'equipatge es troba a l'hotel de destinació prevista. Els hotels al Japó ofereixen amenities de cura personal en els seus banys inclòs sabó, xampú, pinta i raspall de dents.

La ubicació dels allotjaments, a escassa distància a peu de les respectives estacions, fa que els trasllats siguin fàcils i no depenguin de transports públics.

Panoràmica sobre Shirakawago, Japó | Foto © Angeles Aldariz
Panoràmica sobre Shirakawago, Japó | Foto © Angeles Aldariz

Els nostres viatges al Japó

✔️ Viatge de 15 dies
✔️ Sortida 21 MAIG 2026
✔️ Preu a partir de 5450€
Les principals atraccions del Japó reunides en un viatge guiat per Asaki, la nostra guia (japonesa d'ànima mediterrània) i per Ariadna Arnés, coordinadora del taller de fotografia 

+Info del viatge

Japó + Osaka, Kyoto, Mont Fuji i Tòquio

Quina és la millor època per a viatjar al Japó?, sens dubte és la Sakura (primavera).

✔️ Viatge de 10 dies
✔️ Sortides tots els dimarts 2026
✔️ Preu a partir de 2.200€ + vols
Viatge al Japó al teu aire, amb els transports i allotjaments preparats mitjançant el sistema Rail Pass, un bo de transport de 7 jornades. Coneix de primera mà Tòquio, Kyoto i les principals ciutats i santuaris del Japó. 

+Info del viatge

Japó + Honshu al teu aire Tokyo -Tokyo 2026-27
✔️ Viatge d'11 dies
✔️ Sortides setmanals 2026
✔️ Preu a partir de 2.300€ + vols
Japó, país de contrastos, on l'últim d'Occident es fon amb el més tradicional d'Orient. Viatge en grup reduït per conèixer l'essència del país del sol naixent amb guies de parla castellana. 

+Info del viatge

Japó + Honshu al teu aire Tokyo-Kyoto 2026-27

← Torna al bloc
⌃